DIGITAL MARKETING
MOSCOW 2022
Conference

[Конференция отменена]

ДОКЛАДЫ

[Доклады]

Martin Greif

[SiteTuners LLC, US]

How Selfish Are You?

In this session learn how to avoid your base selfish instincts to focus on your website visitors.Spend 45 minutes to change a lifetime of habits! Learn practical tips to focus on your visitors to increase your conversion rate.

Ключевые слова

# Conversion Rate Optimization

Nikolaj Mogensen

[s360, Denmark]

SEO in 2022 – Cores, Spam, MUM and Other Updates That Shape Our Strategy

In 2021 we have seen a vast amount of historic changes to the Organic Algorithm. But what does this means to our SEO strategies? How do we adjust to win over competitors?

In this session, I Nikolaj will take you through how you should adapt your strategy to the new reality of SEO.

Ключевые слова

# SEO

Taylor Ryan

[Klint, Denmark]

The Next Level of Outbound Digital Marketing – Scraping + Using Big Data + Hyperpersonalization

Tools to grab data fast;
Use cases for scraping [Content, SoMe, Outbound, Custom Audiences, Hyper Personalization];
How big data is changing the marketing landscape;
Growth-Hack pairing automation and outreach.

Ключевые слова

# Hyperpersonalization
# Email Automation
# Growth Hacking

Vlad Zhovtenko

[RedTrack.io, Lithuania]

How Our Ecom Marketers Switch to 1st Party Data to Prepare for the Death of 3rd Party Cookies

Vlad will share his experience and insights on how e-commerce businesses accomplish it – on the example of RedTrack users.

Ключевые слова

# Privacy
# Cookies

Мария Лапук

[Vinci Agency, Россия]

Тренды в PR

Причины и следствия изменения коммуникации за последние годы;
Тренды в PR;
Мультиплатформенность;
Тренд на видео: Tik-tok, Instagram (IGTV), YouTube;
Виртуальные мероприятия;
Influencer marketing;
Коммуникативная этика;
Персонализация;
Синтетический подход: стираются границы между IT, PR и Digital;
Как это повлияет на развитие рынка;
Какие действия необходимо предпринимать компаниям и специалистам, чтобы оставаться в тренде?

Ключевые слова

# Trends
# Cases
# Analytics

Игорь Максимов

[PRYANIK.ONLINE, Россия]

Мотивационная Программа Для Вашего Бизнеса: Преимущества, Недостатки, Организация и Запуск

  1. Какие бывают типовые ошибки при работе с мотивационными программами и как их избежать?
  2. Юридическое оформление мотивационных программ.
  3. Методы привлечения и удержания участников программы.
  4. Информационная поддержка пользователей, обучение и погружение в бренд.
  5. Анализ результатов мотивационной программы: генерация и валидация гипотез, проработка вариантов развития проекта.

Ключевые слова

# Internet Marketing
# Client Experience
# Motivation

Юлия Шевченко

[Махина Альба, Россия]

AI в SEO – метавселенные, голосовой поиск и новые интерфейсы. Надежды, возможности и реальность

Появление новых интерфейсов (умные колонки, AR и VR очки) меняют наш способ общения с всемирной сетью. Новые интерфейсы создают новые ограничения и возможности для поисковой оптимизации. Ключевые технологии здесь – распознавание речи, обработка естественного языка, компьютерное зрение. Ключевые игроки сейчас – производители голосовых помощников и умных колонок – как с ними работать? Как оптимизировать контент под них. Будущее за “Metaverse SEO” – комбинация голосового запроса, анализа поведения и трекинга пользователя и “графической выдачи в AR/VR”.

Ключевые слова

# Metaverse
# Machine Learning
# Language Recognition
# SEO

Rami Deeb

[Talkwalker, Luxembourg]

Consumer Intelligence and the Age of Predictive Marketing Analytics

This session will address how consumer intelligence is transforming the operating model for marketers from reactive to proactive. The talk will lay out examples of how marketers can leverage big data and AI not only to develop impactful campaigns but also to establish holistic omnichannel experiences between brands and audiences.

Ключевые слова

# Consumer Intelligence
# Customer Behaviour
# Big Data
# AI

Sarah Sal

[Hootsuite, Belgium]

3,118 Opt-ins in 7 Days at £0.54/Lead While Beating FB Ad Fatigue

Often Advertisers complain: “My ad campaign performances dropped. I think it’s because Facebook has changed their algorithms”.

Sarah is using a case study here based on a campaign she has been running since back in September 2015. In it, over a recent 7-day period, we received 3,118 opt-ins at £0.54/lead to share strategies she used to beat fatigue by using storytelling.

Ключевые слова

# Storytelling
# Ad Fatigue

« Назад