DIGITAL MARKETING
MOSCOW 2022
Conference

[Конференция отменена]

ДОКЛАДЫ

[Доклады]

Roman Ihnatenko

[Heavy Value, Ukraine]

Tiktok Leadgen: How to Generate Thousands of Leads Daily

In this session, Roman will cover the following points:
• What’s a TT agency and how to get your own one;
• What’s are the offers that work;
• Campaigns integration and structure;
• How to test offers;
• How to produce original creatives that bring high CTR;
• How to scale to 500k revenue a month
• Issues and troubleshooting;

Ключевые слова

# Lead Generation
# Facebook Ads
# Snapchat Ads
# TikTok Ads

Russell McAthy

[Ringside, UK]

Lifetime Value and the Actual Costs of Acquiring Customers

In this talk, Russell will show examples and explain how to approach cost to acquire customers, how to then apply this to lifetime value and how everyone can go apply this to their own organization.

Ключевые слова

# Customer Acquisition
# Machine Learning
# Attribution

Дмитрий Дюковский

[Бизнес-школа “БИЗНЕС ИНСАЙТ”, Россия]

Как Привлекать Клиентов Через Публичные Выступления

15 вещей, которые помогут привлечь клиентов через публичные выступления.

Ключевые слова

# Online Business School
# Customer Attraction
# Public speech

София Кареева

[May/Be Bureau, Россия]

Тренды в Маркетинге/ Современный Потребитель/ Post-COVID Маркетинг

Современный потребитель и как меняется его поведение и покупательская способность в контексте новой нормы и post-covid реальности. Глобальные тренды в маркетинге.

Ключевые слова

# Trends
# Post-COVID

Антон Удодов

[Kuraga Agency, Россия]

Как Мы и Наши Клиенты Учимся На Ошибках?

Часто люди боятся совершать ошибки и поэтому не делают ничего. Мы хотим рассказать про наш опыт, когда ошибки приводили к выигрышам, и когда ошибки давали возможность нашим клиентам на них научиться. Социальные сети – место для экспериментов, которых совсем не стоит бояться. 

Ключевые слова

# SMM
# Fuck-Ups
# Learning

Dan Taylor

[SALT.agency, UK]

Building 1m+ Session a Month Organic Content Hubs

In this talk, Dan is going to go through the processes of building these content hubs and how you can begin to build the first phase of your own hubs, regardless of industry or niche.

Ключевые слова

# SEO
# Content Marketing

Krzysztof Marzec

[DevaGroup, Poland]

How to Use Google to Audit Your Site for SEO

In this talk, Krzysztof will show you how to use Google to answer many questions that should be asked by an SEO audit.

Ключевые слова

# SEO
# Optimization

Анна Мельничук

[SendPulse, Украина]

Чат-боты в Инстаграм

Как можно применять чат-боты в инстаграм, какие особенности инстаграм чат-ботов есть, как увеличивать аудиторию и охваты с помощью чат-ботов.

Ключевые слова

# Chat Bots
# Instagram

Arnt Eriksen

[Poppins Agency, UK]

7 Steps to Create a Legacy Brand

In this session, Arnt will talk about the 7 principles of how to build a legacy brand, his tools, the customer journey with examples on how to be successful, by focusing on the principles and not methods.

Ключевые слова

# Brand Management

Ferdinand Goetzen

[Reveall, The Netherlands]

The 7 Sins of Growth Marketing – Pitfalls & Opportunities for Success

This talk will focus on the “7 sins of marketers”, i.e. the most common mistakes made by both old school and new school growth marketers.

Ключевые слова

# Growth Marketing
# Growth Hacking
# Marketing Strategy

« Назад