DIGITAL MARKETING
MOSCOW 2022
Conference

[Конференция отменена]

ДОКЛАДЫ

[Доклады]

Gregory Holland

[Impression, UK]

Futureproof Your Paid Search

A sequel to Gregory’s talk in 2022 on Futureproofing your Paid Search, this talk will look at the events which transpired in 2020/1, and what will be coming and need to be adapted to in 2021/22, with tips on best practices in this automated age.

Ключевые слова

# Google Ads
# Paid Search
# Bidding
# PPC

Kyle Roof

[High Voltage SEO, Germany]

Rank for More Keywords: Mindset, Semantic Optimization, and Advanced Interlinking

In this talk, Kyle will show you how to be a better SEO and rank for more keywords. He will show how to build pages that have semantically related sections that have the opportunity to perform better than the pages you are building now.

Ключевые слова

# Semantically Related
# Supporting Content
# Interlinking

Phil Pallen

[Phil Pallen Collective, US]

Branding Is Your Secret Weapon

Learn how to properly position, build and promote your brand to get results. Leaning on real-life examples from the hundreds of brands Phil has personally developed, these unique tactics are actionable—making your digital marketing strategy better than before.

Ключевые слова

# Personal Branding
# Brand Strategy
# Social Media Marketing

Piotr Bombol

[Gameset, Poland]

Let’s Play! Introduction to Gaming Marketing

Gaming marketing made simple – what is it & why you should care? Get to know your newest target group – gamers and learn how to enhance your brand image, engage young consumers and sell your products along the way.

Ключевые слова

# Metaverse
# Gaming
# Esports

Александр Шерстов

[SherNet, Россия]

Анализ Рынка Перед Началом Рекламной Кампании

Описание методологии анализа рынка и конкурентов перед запуском рекламной кампании. Обоснование необходимости проведение подобного анализа и его пользы.

Ключевые слова

# SWOT
# PESTLE
# Porter's Five Forces

Ильдар Бяширов

[Partnerkin SQUAD, Россия]

Особенности Продвижения Ивентов. Как Мы Делаем Солдауты?

Ильдар поделится удачными реализованными решениями по продвижению мероприятий и актуальными подходами к трафику в 2022 году. А также о том, как получать больше заказов с сайта по меньшей цене?

Ключевые слова

# Event Marketing

Андрей Гавриков

[Маркетинговая группа Комплето, Россия]

ABM — Персонализированный Маркетинг в b2b

Особенности подхода и преимущества Account Based Marketing. Полезные инструменты, которые могут помочь в применении этой технологии.

Ключевые слова

# Account Based Marketing
# B2B

Дмитрий Кудренко

[Stripo, eSputnik, Украина. Россия. США]

Бизнес-смысл метрик и их значение на примере email-маркетинга

Как улучшить метрику на примере OpenRate: относительная, понятная, действенная, сравнимая. Про сложные анализы и их инертность на примере RFM/Cohorts.

Ключевые слова

# Open Rate
# Analysis

Роман Цветков

[Маркетинговая группа Комплето, Россия]

Тренды b2b Маркетинга в России, Куда Идти и на Что Смотреть

– Метавселенная;
– Статистические тренды;
– Digital тренды;
– Тренды по людям;
– Инструменты по пути клиента;
– Бонусы.

Ключевые слова

# Trends
# B2B

Алина Ширяева

[Ant-Team.ru, Россия]

Как Работать с Репутацией Сайта и Компании в Эпоху E-A-T

– Почему в 2022г необходимо работать с репутацией в интернете?
– Что включает в себя работа с репутацией (общая схема)?

Ключевые слова

# SEO
# YMYL
# Reputation

« Назад